julen närmar sig, julpyssel. hej o hå

Har äntligen kommit i gång med bloggandet,men vad det har tagit tid att komma igång.I dag har jag bara tagit det lungt,virkat lite på mitt överkast eller pläd får se vad det blir och hur mycket ork jag har.Julen närmar sig med stormsteg,jag längtar så, är en riktig julis.Här är julejlus målade av mig,jag är en väldigt kreativ person tycker om att pyssla och här är resultatet.Målar även tavlor och arbetar med lera visar det en annan gång. 




Juleljus, handmålade.


En liten del av köket




Omgjord lampskärm





Miniatyr bilderna, hyllor i köket, småplock, och lilla missen

Vid diskbänken ser det ut såhär, nykaklat.


Mer julpyssel av mig






Tråkiga träslevar blev pånytt födda




upptill, tråkig furuklocka målade jag vit. pyssel, och lite fina kort på recept som jag satt upp.

Kommentarer
Postat av: ena

väldigt fint :) från o med nu följer jag din blogg :) kramisar

2010-11-11 @ 18:57:41
URL: http://onewayonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0